fredag 15 januari 2010

en "halv" Brownie

Min middag:

En kopp kaffe, en macka (ljust bröd, såklart...) med mycket philadelphiaost (Jag tog det sista ur paketet, man kan ju inte lämna lite liksom...) och en halv Brownie (=en stor kladdkakebit i Svenska mått...)

Jag känner mig så otroligt nyttig.
och jag som hoppade av volleybollen, nu sitter jag istället här och gottar mig ...
Eftermiddagen spenderas sittande på sängen, datorn tryggt brevid mig, facebook är huvudsysselsättningen (jag börjar gilla facebook mer och mer, tummen upp för det!) och filosofiboken i knät till och från.

Spotify är avstängt, eftersom jag läser filosofi, det är ju duktigt i alla fall...

Kvällen innehåller en promenad till FoodMarket, och sedan dumdumdum...! Grey's Anatomy!
Bäst.

Downtown Seattle

Inga kommentarer: