måndag 4 januari 2010

oatmeal

Hemma från C.O.R.E

En helg fylld med lekar, engelska, folk, film, snacks, och lite, lite sömn.
Så jag är så trött nu.
Så fort jag kom in på rummet satte jag på datorn, och försökte komma på vad för musik jag ville lyssna på.
Jag letade efter lugn musik, och jag tänkte, nej inte Marit Larsen eller Melissa Horn.
Men det slutade med Melissa Horn ändå, så det är hennes album jag lyssnar på. Det passar rättså bra med humöret också.
"Det har regnat hela sommarn, och jag känner med det . . . Jag kan inte skilja på."
suck

Åh, ni skulle se naturen här, det är vackert.
The Green State. Washington. Det är grönt, trots att det är vinter.
och i skogen (vi var ute på en lägergård i skogen) så ligger bruna löv på marken, precis brevid gröna ormbunkar och under de stora gröna barrträden,
typ av granar.

Om man sitter i ett sällskap och inte säger nåt. Alltså tillsammans med personer man inte känner, då kan det kännas lite obekvämt, ni vet?
Men jag älskar att sitta med "riktiga" amerikaner och lyssna till deras sätt att prata. Awesome ;)
Jag älskar det, även fast jag skulle känna mig som en tönt om jag befann mig i samma situation i Sverige.

Roligaste leken?
Longest Line - laget ska göra en så lång rad som möjligt av det som finns inom laget. Så skosnören drogs ut ur skorna, pengar togs ut ur plånböckerna och servetter revs i bitar.

och vet ni, havregrynsgröt kallas oatmeal.

1 kommentar:

elka sa...

nu blev de en färg bild de försa man ser på bloggen. awesome! :)