torsdag 21 januari 2010

Pas de Chat

Eftersom jag inte klippte mig innan jag åkte så är mitt hår långt.
Jag gillar det.
(även fast min frisör säkert skulle tycka att det var ganska slitet...)
och tre kvällar i rad har håret inte lockat till sig. Awesome!
Det är som det var när jag lämnade spegeln på morgonen.
Jag är så snygg ;)
(haha, ibland behöver man säga det, och inte bara tänka)

Jag gick till utkiksplatsen på lunchen, och satt på träbänken och gjorde filosofiuppgifter.
Filosofin är logik, lite som matte, det är därför jag tycker det är så kul.

"Cartier does not make cheap watches" => " ~C "

Balletclass
Pas de chat, tendu front, plié, sous-sous
det är kul.
det värsta är att jag måste lära mig de här uttrycken. Är det på collegenivå så är det.

Nu ska jag plugga.

3 kommentarer:

elka sa...

Jag är så sjukt snygg i år! ;)

Belle sa...

haha, årets Frizon-kommentar ;)

elka sa...

alla kategorier... ;)