onsdag 6 januari 2010

Everly Brothers

"All I have to do is Dream" med The Everly Brothers
har spelats flest gånger idag.
Skönt sound.

"Utplockat" heter spellistan som är aktuell just nu.
Men den borde egentligen döpas om till Januari 2010 . . .

"When I feel blue in the night
And I need you to hold me tight
Whenever I want you, all I have to do is
Drea-ea-ea-ea-eam

I can make you mine, taste your lips of wine
Anytime night or day
Only trouble is, gee whiz
I'm dreamin' my life away

all I have to do is
Drea-ea-ea-ea-eam, dream, dream, dream
Drea-ea-ea-ea-eam, dream, dream, dream"

mm, jag gillar soundet.

3 kommentarer:

Alexandra sa...

Jag har addat din spellista nu :D
Måste lyssnas in snart, såg att det var många låtar jag känner igen :)

Ps. Du har dubbletter i listan, fast du kanske tycker att de låtarna är extra bra och ska spelas några fler gånger än de andra... :P haha
Kram

Belle sa...

haha, nej det är nog inte meningen att det ska finnas dubletter i listan :p jag får checka det :)
Ja, jag har "snott" lite låtar från dig ;)
Kram!

Alexandra sa...

Några ifrån mig, fast det fanns fler bra p3 låtar också ;)
*jag har säkert snott ifrån dig, fast lite omedvetet*

Krama träden och pussa på marken