onsdag 6 januari 2010

Alternativ rock

Jag ska på konsert!
i Seattle!

på väg hem från Body Toning-en frågade Mary mig om jag ville följa med henne och Anna på konsert på fredag.
Såklart jag ville det!
Vilket band? Ingen aning. Men hon pratade om alternativ rock, (jag som är så dålig på musikgenrerna vet egentlingen inte vad det innebär... det måste kollas upp) Men i alla fall, även fast det inte är min musik så är det nog värt det. Seattle, konsert, två amerikaner som känner staden, fredagskväll.
Awesome!
som alla här säger, medans jag använder ordet "cool", men jag borde nog byta till Awesome!

Belle

3 kommentarer:

Alexandra sa...

haha bella. Alla säger väl awesome i sverige också för häftiga saker :P
Kanske dags att hoppa med i den trenden :)
Kramkram

Belle sa...

haha, den trenden har jag helt missat! ;D

elka sa...

yes you need to change to awesome! They are using it in like every sentence, aren't they? Awesome in sweden..? haven't heard it not like in OZ. have it awesome babe... ;)