onsdag 6 januari 2010

Ingen konsert på fredag.

Men Seattletrip på lördag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Bella! Här har jag och mor suttit och läst dina blogginlägg och mor låter hälsa att: Det är klart hon ska gå på dansen, now or never! :0)

Fantastiskt roligt att höra att du verkar fått en sån fin start over there!

Här njuter vi av ljuset från snön, helt fantastiskt att den legat kvar ända tills nu och den verkar inte avta heller! (säger ett äkta norrlandshjärta) :0)

Allt gott till dig, God bless!
Kram Linn

Saranils sa...

rackarns (hur skulle jag klar mig utan det uttrycket på eng? haha) men det kommer nog flera konserter ;)

Belle sa...

Hej Linn! :) Vad roligt att få en kommentar från dig (och Martina :) Ja, jag har hört att det är fruktansvärt kallt i Sverige just nu. Men det är bra att några tycker om det ;)
Martina, jag ska ha ditt råd i åtanke idag :D

Sara, ja, hur skulle du klara dig utan det uttrycket?? ;)

Kram till alla tre ! :)

Alexandra sa...

Nils: Damn, kanske skulle vara ersättningsordet ;)

Anonym sa...

Hej hej!!!!!!!!!!/Julia

Belle sa...

Hej Sötis! :) Saknar dig! <3
kram!