fredag 15 januari 2010

sömnlöst , igen.

Folket i lägenheten över verkar ha en tradition av festande på torsdagar, för att fira in fredagar?
Jag slapp musiken den här natten, men jag hörde skratt och pingisbollar, eller nåt.
Men idag ska jag inte låta det dra ner mig, jag får helt enkelt vänja mig.

En vattenkran sattes på under natten också, och då lät det precis som tåget där hemma.
Går det tåg här? tänkte jag. Men nej, det var bara en vattenkran.

Så för att ladda upp den här morgonen har jag druckit två koppar kaffe.
Tur att jag bara går mellan 9 och 11 idag. Kör och engelska.

Igår gick vi till FoodMarket men först ett stopp på Subway.
och det regnade inte :)

Nu på morgonen har jag "msn-at" med min söta syster :)

3 kommentarer:

elka sa...

subway :) billigt där lr? gott som stryck iaf ;)

Belle sa...

Ja, det är billigt där :) Eller jag tror det :)

Unknown sa...

sleepless in seattle, sleepless in sweden. all da same.