fredag 22 januari 2010

det distraherande klacket

Julia, tack för din julklapp <3
Den mörka chokladen passar bra tillsammans med kaffet när jag pluggar :)
kram!

- - -

Men det där var en liten lögn. För jag pluggade inte så mycket medans jag drack kaffet, jag gjorde lite datorarbete, läste och svarde på mail osv. Men jag renskrev lite anteckningar från Filosofin också.

- - -
Andra lögner;
Du kommer sakna godis och knäckebröd.

No way, i Foodmarket finns Wasa Knäckebröd.
godiset, okej, det finns inte "vanligt" lösgodis. Men "Swedish Fish" är helt okej gott! :)
- - -

Efter engelskan så gick jag och Brianna till biblioteket för att börja med engelskauppsattsen, och helt plötsligt så satt jag i ett grupprum med fem tjejer fullt med prat, skratt och böcker. Det var en rolig lunchtimme, och vi började lite smått med engelska uppsattsen. Och eftersom jag skriver den med Brianna behöver jag inte sitta själv och ha panik.

Mattis, John, Simon och nu Vincent. Varför är det klackande ljudet distraherande ;) haha. Jag håller fast vid min teori; de är inte vana med ljudet. Jag tänker ju inte på det, eller oftast inte, men jag är ju van efter några tusen steg i klackar.

Bra torsdag.
Nu ska jag göra en kopp te och en macka, och snart är det Grey's Anatomy :)

Jag gillar't.

3 kommentarer:

elka sa...

de finns visst vissa saker vi måste prata om! en amerikan har ja sagt, en AMERIKAN! ;P

Alexandra sa...

Fast vincet är väl ifrån Skåne eller?! :P

Bella, det är bara för att de är killar. Det är vissa saker som de aldrig lär sig ;)

Anonym sa...

Det är sant wasa knäckebröd har kommit långt, men svinigt dyrt. Annars måste jag faktiskt bekräfta sanningen om att lösviktsgodis och knäckebröd är grymt saknat..här ute i bushen iaf :O