fredag 15 januari 2010

P3 Fredag

Wow! 18 dagars uppehåll från p3,
det märks.
Vad mycket musik jag har missat!

Just nu lyssnar jag på P3 Fredag, klockan är 12 hos mig, men nio hos er. "P3 Fredag" är ett nytt program, ett mycket glatt program och bra program tycker jag.
Så om ni är hemma en fredagskväll, sätt på p3, programmet är värt att lyssna på! :)

Så, senare ikväll måste jag gå in på P3s hemsida och kika på programmets spellista så jag kan utöka Spotify-listan lite.

Medans jag lyssnat på P3 Fredag så har jag skrivit en "uppsatts" om min favoritfilm.
Jag valde Avatar.
Förhoppningsvis blir det ett besök i Seattle imorgon, och biobesök; Avatar i 3D

9 kommentarer:

Alexandra sa...

Coolt! Ska du se den i 3D?!! :D:D Du kommer gilla den! :D

http://p3spotify.adagio.se/
Den sidan har p3's spellista fast i redan spotifylänkar :)

Belle sa...

Åh, Alex, du är ju bara bäst!! :D Tack för tipset om spellistan! Snart är det P3 Guld-galan, vem fick du med dig??

Nej det blir inte i 3D, allt var utsåldt, men det blir att se den som vanlig bio :)

kram

Saranils sa...

åh, 3D hade varit super! men blir det bara megabra istället ;)

Alexandra sa...

Jag ska gå med Nina, min kusin. :)
Det passar bra eftersom då kan jag bo hos henne... :P

Avatar är bra i vanlig också :D
Den och I taket lyser stjärnorna var 2009 års bästa filmer! :D

Belle sa...

Jaha :) Vad bra att du hittade någon som ville hänga med :)

Det blev Avatar i 3D iaf :) Superhäftigt!!

Mm, verkligen, Avatar är den bästa filmen i år.

Alexandra sa...

Störde du dig också på att men inte kunde se kulorna klart ibörjan utom man var tvungen att vänta på att han kollade på dem?! :P

Belle sa...

Nja, jag la märke till att det var suddigt, men inte så att jag störde mig på det supermycket. Men sen, när han fukuserade på dropparna, så såg man ju att det var i 3D, och det var supercoolt! :) Du, vet när droppen föll ner :D

Alexandra sa...

Hahahaha, först trodde jag att jag hade råkat ta på glasögonen och att de var fettiga.
Så jag tog av dem o försökte tvätta dem^^

Belle sa...

haha! Ne vad kul :P