lördag 30 januari 2010

Heading down to Auburn

Idag hade jag bara kör. Sedan tog jag och Minsun bussen till Downtown Auburn,
Bankärenden och postärenden.
Minsun skulle till Bank of America, men när vi gick in till den första banken visade det sig att det var fel Bank of America. Så vi gick igenom hela stan. Till den andra "Bank of America"-banken. Men det var en skön promenad, trevligt sällskap, rörelse, fint och varmt väder. Solen sken inte, som ni ser på bilden nedan, men det regnade inte heller.
Vet ni föresten att när jag fönade håret häromdagen så såg jag mitt paraply (fönen och paraplyt låg på samma ställe), och kom och tänka på att det var väldigt längesen jag använde det. Säkert en vecka eller något sånt.

Tillbaka till Grease-tiden.
Grease Lightning
Efter banken åt vi på Jack in the Box, efter att jag hade berättat om deras goda Curly Fries. Som verkligen är goda, men så feta :) På vägen till bussen (efter posten) gick vi till Starbucks. Äntligen en riktig latte. (notera sugröret) Men "Grande" var alldeles för stor för mig. Så jag kommer hålla mig till "Tall" resten av min vistelse.
På tal om storlekar och drycker, så testade jag Fanta Strawberry idag. Helt okej, men ganska konstgjord smak, och färg.


Dålig fotovinkel på oss båda, men det bjuder vi på.

Jag är rådlös just nu.
Det här är den svåraste situationen jag någonsin varit i.
Lite Adolfsbergsskolan-dilemma.

Inga kommentarer: