söndag 24 januari 2010

krympt eller växt

Mina mjukisbyxor har krympt.
Inte på bredden, utan på längden.
Jag tvättade nyss. Och de är kortare än de var. Men jag tror att de andra kläderna klarade sig.
Fast jeansen kändes väldigt konstiga de med, men det beror nog på att jag behöver slanka till mig lite.

Så nästa vecka så ska jag, utöver BodyToningen, testa gymmet.
Så nu har jag sagt det här, då måste det ske också.
Det bästa tricket att hålla sig ifrån söta saker, är att inte köpa något.
Jag är faktiskt rättså duktig på det. Cred till mig!

Beach 10
dags att börja tänka lite framåt...



Idag har vi varit i Southcenter, ett köpcentrum. Jag blev haffad av en frisör som insiterade på att sätta i hårförlängning. Hm. tänk om håret kunde växa och fortfarande vara bra kvalité.. Men jag bad henne ta ut det såklart. Jag är en väldigt "ekonomisk" person. När jag måste.


"Cross your legs
knee over knee
travel frequently
work as little
as possible.
"

Jag blir fortfarande "helt till mig" när jag ser de gula skolbussarna och polisbilarna.
Särskilt när det sitter barn i bussarna! Det gjorde det i den här, men de syns inte på bilden, men de var så söta :)

Inga kommentarer: