torsdag 31 december 2009

Waitlist

Sådär, nu har jag varit hos en syo.
Och hoppat av Historiekursen och står nu i kö till Archery och även dans. ?!
Så, på måndag så ska jag jaga platser.

Så på morgonen kl 8, (skit också jag hade ju tänkt att gå och kolla på biblioteket om de har engelskaböckerna och filosofiböckerna, men i så fall kanske jag ändå ska gå och köpa böckerna i bokhandlen...)
Men i alla fall, kl 8 på måndag, då ska jag gå till Archery-klassen och fråga om jag får börja där (även fast jag inte kommit in, jag står på väntlistan)
Sen så har jag kör, engelska, filosofi och sedan på eftermiddagen ska jag gå till dans-klassen och fråga om jag får komma in där.

Käre värld! Hur ska detta gå! :p
haha

Så nu kanske jag ändå ska gå upp till bokhandlen och köpa böckerna, aa, det gör jag. Men då måste jag springa.
See ya!

3 kommentarer:

Alexandra sa...

Gott nytt år bella!
Ska du läsa filosofi?! :O :D Låter riktigt kul. Dansen tror jag passar dig också, det är nästan som friskis ;)

Belle sa...

Gott år, eller god fortsättning! :)
Yes, jag ska läsa Filosofi :) visst läste du filosofi i trean?
Min kurs heter "Introduktion till Logik", så vi får se vad det är ;)
Haha, ja, jag har försökt letat efter P.E-klasser, så jag kan röra lite på mig ;)

Alexandra sa...

Japps jag läste filosofi, men bara mer allmän. Vi hade ett kapitel i vår bok som handlade om logik.
Det passar dig nog också ganska bra. Du vet att nästan all matte härstammar ifrån filosofin och gårdagens filosofer.