onsdag 2 december 2009

I See Shadows

- Titta på månen i fönstret
- Vad, var?? Aaah!!
- Åh den är så vacker, jag är förälskad i månen.

Efter gården tog jag bilen hem till Alexandra,
jag hittade både en parkeringsplats och hennes dörr.
Vi tittade på Miami Vice.
Vi, ja det var jag, SaraNils, Alex och Denise.

- Fast han är snygg under mustaschen!
- Nej.
- Joo. Fast han borde ta bort mustaschen, jag gillar inte mustasch.
- Nej inte jag heller, och inte massa skägg heller, det kittlas.
- Men vad tycker du om tomten då??

Tjejkväll i juletid.

- Myrornas krig! Vem vinner?!

- Ge mig en pistol, eller en banan menar jag. . . ..
- En pistol, nej du kan få en handgranat,
- Nej..! det där är inte en handgranat, det här är.
- Men vet ni vad det här är?? En Handboll.

(Kommentarerna ovan är från olika medverkande, bara så ni vet liksom ;)

1 kommentar:

Alexandra sa...

Väldigt bra sammanfattat av kvällen! :D