tisdag 15 december 2009

Snöstaden

Idag begav jag mig ner på stan.
Den numera vita, fina julstaden.

Först och främst skulle jag till WorldTravel och ge de mitt passnummer. Vilket ska göra det smidigare att checka in nästa söndag. Vilket jag tvivlar på. Men man kan ju hoppas.

Nu ska snart Miss Li spela i musikhjälpen :)
Det har jag lyssnat på hela dagen, musikhjälpen alltså (radio) och det har Alexandra också gjort. Vi har skickat sms till varandra, t.ex:

Bella: " "Det här är mitt liv, jag lever min dröm" :) "
(jag kommenterade en låt som spelades, för jag vet att hon lyssnar ;)

Alexandra: " :D. Hörde du smset till fredrik?! Haha, kul att hon gjorde en sak av litorins uttalande :P"
Bella: "Haha, jag vet :) jag skrattade till högt på bussen :p"
Alexandra: " Haha^^ det är bra! Jag skratta högt här hemma. men det är ingen prestation direkt :p"

Som sagt. Gratis sms är värt!
På det sättet fick jag reda på att hon var på stan samtidigt som jag :) så vi träffades, köpte julfrimärken och gick in till game.

När jag var på jakt efter julkort och gick ut från Gallerix, vet ni vem jag träffar då?
Jo då går Simon förbi på Drottninggatan. Vilken tur att jag gick ut precis då, för det är ju trevligt att träffa folk man känner :)

Kul alltså. Idag har jag träffat tre olika personer.
Lollo hade jag bestämt träff med,
Alexandra spontan-bestämde jag träff med,
och Simon dök bara upp av en slump.

Lollo och jag gick och fikade :) Hon har varit i Frankrike i höst, så det var ett tag sedan jag träffade henne. Men, det kändes inte så. Det var mysigt att träffa henne, prata lite höst och prata lite vår.

Superbra dag.

"Nu måste vi dra, ja vi ses väl nån dag,
jag svär livet blir bättre när man vet var man ska..."

Inga kommentarer: