måndag 14 december 2009

Nu börjas det

Hur mycket kläder kan jag packa ner redan nu?
Vad måste jag ha kvar här hemma?

Hur gör jag med skor?!
Jag behöver ju ha minst, ett, två, tre, fyra skor med mig (50 % är träningsskor ;)
Vad ska jag åka i?

Jag hatar att packa! :)
Jag hatar att packa till lägerveckor. Hur ska detta sluta?
haha Nu sitter jag och skrattar åt mig själv. Det är så himla komiskt.
13 dagar kvar.......
?

En halv resväska är fylld. (Jag har inte packat ner ytterkläder, skor..)
Jag behöver verkligen två resväskor med mig.
Problemet med inrikesresan får lösas i mars.
Antingen ett paket hem. eller så får jag lägga huvudet på sne och be snällt.

Under tiden jag strök kläder lyssnade jag på 4 avsnitt av "En gastkramande jul"
den är bra.

Ikväll ska jag och Mamma gå på skivstångspasset :) :)

Inga kommentarer: