tisdag 29 december 2009

Måndag

Jag känner ett behov av att blogga.
Ett sätt att skriva av mig? Ett sätt att behålla kontakten med er i Sverige? Ett sätt att förstå?
Jag vet inte. Men det är ett faktum.
Men. Jag kan inte, orkar inte, hinner inte skriva något bra.

- - -

Vilken dag!
Först så bjöds vi på frukost. (Jag och Andrea hittade tillslut (efter en rundvandring runt Campus) Eller frukost, fika får jag nog kalla det. Men jag hade inte förväntat mig något annat.
Beagelsbröd och CreamCheese, med smak. Hallon, Valnöts-Honung, orginal och en annan smak som jag inte kommer ihåg.
Någon slags paj? Tänk er McDonaldspajen, med sylt som fyllning.
Frukt.
Kaffe och Juice.

Sedan. Test. Läs, Skriv och Matte. Det gick bra, jag klarade alla delar och behöver inte gå några förberedande kurser. (Och det där med kurserna, haha, det är spännande, jag är glad att jag bara är här en termin, för det där med Transfer, (gå vidare till Universitet) Det är krångligt! Det kan jag lova. Men det behöver jag inte bry mig om. Som tur är)

Men ja, som sagt, jag hinner inte. Så nu publicerar jag utkastet, så får ni läsa mer sedan.
Idag går studieresan till hm vad var det nu igen, Supermall, jag tror att det är mataffär? Men ja, det får vi snart se.
Så nu ska jag hitta 5 quarters till bussen och mina nycklar, och inköpslistan.

Belle

Inga kommentarer: