söndag 6 december 2009

men oftast har jag roligt

Grey's Anatomy är slut för i höst
och då kan man ju undra, hur mycket före är USA?
och vilken kanal sänder Grey's i USA, om det ens går, vilket det borde göra. Så, det blir till att forska lite om det...

Jag jobbade idag och igår. Julhandeln är igång, det var mycket folk. Fast inte överdrivet på Apoteket, mest utanför, i övriga gallerian har det säkert varit närmast kaos i helgen. Jag har inga fler tider på Marieberg som det ser ut nu. Men jag hoppas, hoppas att de ändrar lite i schemat :)

Jag har jättestökigt på mitt rum. Så imorgon ska jag städa,
sen så ska jag åka upp på stan och köpa en flygbiljett och samtidigt ta reda på hur mycket min packning får väga.
Jag har även planerat in ett Skivstångspass med Mamma och övning till Gudsjtänsten på söndag.
Så ja, jag kommer kunna underhålla mig imorgon med :)

Det är träningen. Det är träningen som gör att jag är glad ikväll.
Träning är bäst, ingen protest.
Utan den skulle jag inte sitta här och le en söndagskväll.

Så himla dåligt inlägg. Helt poänglöst. Hoppas ni blundade under tiden ni läste.

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.freeonlineepisodes.net/watch-greys-anatomy-online-episodes-for-free/


Sidan för bara DIG snygging och besatta unge! ;)

Belle sa...

Oh, tack så mycket! :)