lördag 5 december 2009

Fredagsnatten

Jag var så fruktansvärt trött i morse. Så här trött har jag inte varit på länge, jag har glömt hur det är att släpa sig upp ur sängen. Det här var ju en alltför vanlig känsla i våras, när jag inte la mig förens 12 (tidigast) och klockan ringde kl6.
Men jag hade visst glömt hur det var. Men, det var lätt värt det.
Vi hade så himla kul igår. Jag, Alex och SaraNils.


Musiken var okej i början, den blev bättre mot slutet. Det var inte supermycket folk, fast ganska lagom mycket.

Det är kul.
Men ganska tragiskt, fast komiskt också.

- Det bästa sättet att dissa en kille är att dansa i otakt

... lite senare

- Jaså, du körde också på dansa-i-otakt-dissen ;)

Jag hoppas vi hinner med någon mer "utgång" innan jag lyfter.

1 kommentar:

Alexandra sa...

definitiv hoppas jag också det! :D
Det var kul :)