onsdag 30 december 2009

Pizzanight

Efter orientation-eftermiddagen, så gick vi tillbaka till lägenheten.
Vi lämnade dörren öppen, och jag öppnade även köksfönstret. Jag och Andrea utforskade tv-kanalerna. Och vet ni? Hon hade kolla på Grey's, bra va?! Superbra :)
Så vi satt i soffan, kyligt (pga den friska men väldoftande! luften utifrån :) och zappade genom kanalerna.

Men... ABC fínns inte, och det är den Grey's sänds på!
Ah.
Men vi får titta på det genom internet, Andrea vet hur man gör :)
Det börjar den 14 här :)

Ja, efter det gjorde vi rent vårt handfat/spegel utanför badrummet. Sedan gick vi till CCA-kontoret där det serverades pizza :) till alla CCA-are.
Jag ska ladda upp bilder snart. Efter att vi smakat fettiga, amerikansak pizza-slices och minglat med massa goa glada perosner så gick vi upp till idrottshallen och tittade på en period av Gators match mot Olympic, basket. Men vi förlorade, tror jag, vi tittade bara på period två.

Jag, Andra, Vincent och ... (ååh!! jag är så dålig på namn! ) ja en kille till.

Imorgon är det onsdag.
Belle

Inga kommentarer: