tisdag 29 december 2009

Just say Yes

Vaken. I natt har jag inte sovit så bra.
Men trots det, så är jag pigg klockan 5.00 (tillräckligt pigg för att göra en macka och sätta mig i sängen med datorn i knät i alla fall ;)

SnowPatrol genom Spotify

De mörka morgontimmarna har spenderats sittande på sängen, invirad i en filt. Msn, blogg (ett långt inlägg om resan väntas ;) mail, skype - med Pappa och Jonte, och ett försök att få lite bättre ordning. Återigen har saker flyttats om :) Jag har beslutat att jag ska förvara torrvarorna här inne i mitt rum.
och en ny inköpslista har påbörjats, vi ska åka till Walmart imorgon igen.
Duschdraperi, hink, propp?, toalettborste
Att samsas med tre andra, en utmaning,
tacksam för eget rum :)

Men det funkar :) och morgonens humör är glatt. Eller jag är trött, så jag är inte överdrivet glad, men trots allt glad. Om en halvtimme är det frukost på skolan, sedan, ID cards, Campus Tour, Lunch, Living in the USA (culture & area info), och massa, massa mer information :)
Igår träffade jag en svensk kille, han heter Vincent, och är skåning, så det tog ett tag innan jag förstod att han pratade svenska ;)

Tisdag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!

Hälsa Andrea från mig !
Ha det jätte bra nu låva det!!!!!

/Din bästa lillsyrra någonsin

Belle sa...

Hej Sötis! :):)
Jag lovar att ha det bra! :)
Hoppas att du hade det bra hos Morfar och Mormor :) ha det jättejättebra du med!!
Kramkram!