onsdag 2 december 2009

Breaking Dawn

Idag jobbar jag inte.
Det är onsdag.

2 december,
vädret är klart och kallt

Jag vaknade kl3 i morse, så jag förlorade några värdefulla sömntimmar (eller alltså jag somnade ju om efter ett tag och vaknade 6.50 när julkalendern började på p4) men det tog en stund att somna efter jag vaknat, eftersom jag ligger vaken ganska länge nu för tiden. Jag tänker för mycket, helt enkelt.
Så jag gick en liten tur i huset, och såg ut på frosten, månen och stjärnorna, så det var ju inte så farligt, eftersom jag ändå inte ska göra något speciellt idag.
(Oj vad jag skriver strunt nu alltså, förlåt för denna förvirrande text)
Sen tog jag upp Twilight och läste ett kapitel.

Snart är den slut. Tur.
Den är rätt bra, men inte jätte. Filmen var bättre,
Bella är bara överdrivet besatt av Edward-tankar, det blir lite för mycket faktiskt. Så jag kommer inte läsa de andra böckerna i serien, jag nöjer mig med att läsa första boken och se filmerna.

Inga kommentarer: