onsdag 9 december 2009

spara

Nu på förmiddagen har jag börjat rensningen av min garderob.
Jag började till höger, där alla papper, böcker, skokartonger och annat har samlats.

och vet ni, jag hittade ytterligare en hög med utbildningskataloger. Men alla slängdes. Det finns ju så otroligt mycket, man missar nog väldigt många, men.. ja, orka sitta och läsa igenom allt det där .

hm. sen var det noter, noter i massor. Pianonoter, låtar från
Risbergska-konserter, sångnoter, ensemblenoter, sånger vi spelat i kyrkan och ja, frågan är om man ska spara alla. Men ja, nu är det mesta insatt i pärmar.

Än har jag inte börjat med skolsakerna. Dessa böcker och papper ligger i högar på golvet. hm, ja. Det blir morgondagens uppgift.

Skokartonger?
De kan ju vara bra att ha någon gång kanske?
De finare menar jag, inte de vanliga vita med ett svart "W" på, de som är köpta på Wedins, nej utan de svarta med ett snyggt märke. Jag menar de kan ju vara bra att ha någon gång.
Kanske.

Nu ska jag snart cykla till jobbet.

Inga kommentarer: