tisdag 29 december 2009

Fordriva tiden, i LC

Lunch.

En halvtimme kvar tills nasta sak borjar. Da ska vi fa massa information. Jag ar valdigt trott, men jag har snott Andreas dator, och bloggar. Hhaha jag vet inte varfor. Vadret har ar kyligt, uppskattningsvis ar det nagra minus, men den kanns kallare. Men jag ar van, jag njuter av solen. Det ar vacker, ni ska fa se bilder snart.

Helt onodigt inlagg, men jag vill fordriva tiden lite. Just nu sitter jag i LC vid ett langbord med en gron duk. Vi har precis atit hamburgare, men hemmagjorda, sa inte sa fettigt ;)

Jag ar registrerad for Filosofi, franska, engelska, kor. Men jag tror att jag hoppar franskan och hittar nat annat, om det finns plats pa nan annan.

LC, star for Lincon Student Center.
bara sa ni vet.

Det hors att jag ar trott va?
Men Sang

Sang = Bra pa mongoliska.

Inga kommentarer: