lördag 12 december 2009

Lycka

Alltså, jag är just nu väldigt lycklig.
Anledningen är skorna på bilden nedanför.
(fler skobilder, förlåt, men när jag väl nyupptäckt de högklackade, som jag tycks ha glömt under den här hösten....? då kan jag inte sluta)


Ursäkta den suddiga bilden, men jag hittar inga batterier till kameran, och det här var den enda bilden jag fick.
Visst är de snygga?

Enkla svarta sandaletter, som hittades på Bra&Begagnat.
Idag hade de halva priset på allt så jag betalade endast en tjuga.
Ja, jag är så himla nöjd.


Till Pappa vid skoavdelningen:
- Titta vad jag hittade! :) Är du förvånad?
- Nej inte det minsta, hur många skor har du nu egentligen, 18??
- ja, minst! :)

Konsumera mera... nu i juletid. Men ja, de är ju i alla fall begagnade. Plus att jag faktiskt inte har några sandaletter. (öppna högklackade, och det måste man ju nästan bara ha!)



Det ska börjas i tid. Igår (när jag var borta, på jobbet eller nåt sånt) lekte Julia med mina högklackade och kameran. Jag hittade den här bilden när jag tog foto på mitt nya fynd.
Men jag tycker det är tur att hon fortfarande är ganska liten, men det blir nog roligt när hon blir stor :)

Ja, förutom skorna hittade jag även en resväska, så nu kan packhögen läggas ner.
aaah!! jag åker om två veckor. galet.
Jag köpte även en bok. Och två KalleAnka-tidningar (som antingen blir en julklapp till Jonte, eller reselitteratur till mig, jag vet inte än. Det beror på vad mer jag hittar till honom)

Boken som jag hittade heter "Som stilla vatten" och är skriven av Jennifer Lauck.

Just nu lyssnar jag på Jay Sean

Candle Light Remixen av "Down" var rätt mysig.

"So leave it behind ‘cause we, have a night to get away.
So come on and fly with me, as we make our great escape."

So baby don’t worry, you are my only,
You won’t be lonely, even if the sky is falling down.
You’ll be my only, no need to worry,
Baby are you down down down down down."

haha, jag läste precis igenom det här inlägget. Vad ytlig jag är :)
Bara rubriken på inlägget liksom. "Lycka"
När jag blir stor och rik, då kommer jag tröstshoppa när jag är depp. Det är jag säker på (hm.. jag hoppas ni förstår att jag skriver dessa inlägg med ja, vad ska jag kalla det, ja, inte helt seriöst i alla fall...)

2 kommentarer:

Lovisa sa...

hoppas inte jonte läser din blogg...:P

Belle sa...

haha, ja eller hur :P Jag är ganska säker att han inte brukar läsa :)kram