fredag 13 november 2009

Vanilla

Den nya dagen började bra.
Ja, förutom att jag är hes så känns fredagen den 13 november som en bra dag.

Jag ser på problemet med nya ögon nu när det är morgon.
Det kommer att lösa sig.
Vad är problemet undrar du, eller så undrar du inte. Om du inte undrar så kan du hoppa till nästa stycke, annars kan du läsa följande ord.
Probelmet är att jag kankse inte får med mig studiebidraget från csn. Det kan tänkas vara ett stort problem, men det finns positiva saker med det också. och vet ni vad det positiva är om det här probelmet inte löser sig? Jo, det är att jag inte behöver klara en enda kurs därborta. Jag kan faila i alla jag ger mig in på :) och det kan ju vara väldigt skönt att veta också :)
Men, colleget och ambassaden tror att jag får det, vilket kanske var det viktigaste. (Jag hoppas ingen spion läser det här nu, så att jag inte får mitt visum ;)
Gud kanske har ett finger med i spelet ändå.. nu när jag tänker efter...
Jag får berätta sen.

Nu ska jag iväg till tandläkaren, jag hoppas att hon är snäll mot mina tänder.
Efter det besöket så ska jag nog städa, och se över det som behöver fixas till gudstjänsten på söndag, (en parentes; hur ska det gå att sjunga om jag låter så här??)

Ja, nu ska jag fokusera på gudstjänsten och helgen.
Allt som hör USA till, ja det lämnar jag till måndag nästa vecka.

Inga kommentarer: