söndag 1 november 2009

and believe you'll be unbreakable

Nu ska jag snart söderut.

Det blir spännande och se bibelskolan som Jenna och Maria går på.
Vara social och träffa deras kompisar, och ja, åka härifrån Örebro.

Annars hade jag de nästkommande två dagarna bara degat hemma.

Senast på onsdag finns ett nytt blogginlägg :)
tills dess får ni klara er utan mig.


Nu kom jag på en sak jag inte tagit med!
Mobilladdare!

Jag har laddat mobilen med ny musik som jag idag har "spelat in" från Spotify, dessutom har jag laddat ner poddradio från Sr;s hemsida. Så två morgonpasset och ett kvällspasset finns nu i mobilen och det är tänkt att det ska hålla mig sällskap på tåget hem på tisdagkväll.

Twilight är såklart med, likaså träningsskorna, jag har nämligen tänkt att jag ska promenera lite därnere.

Jag brukar inte tycka att det ska bli skönt att komma iväg. Jag brukar tycka att det är jobbigt och packa och så, men nu ska det bli skönt.
Men "oron" att jag har glömt något, är svår att jobba bort.

Men nu.
Nu åker jag söderut och utforskar nya ställen i fina, kalla, höst-Sverige.

Belle

Inga kommentarer: