lördag 14 november 2009

Plugglördag?

Idag är det lördag. Jag är ledig.
Jag har inte gjort mycket vettigt i veckan, ändå så känner jag;
fy vad skönt att jag inte ska göra någonting idag! Att jag bara kan ta det lugnt! (för det brukar jag ju inte göra annars?)
Men nu när jag tänker efter, då vore det inte helt fel att behöva plugga lite, lite, lite. Bara få lägga upp en plan för dagen. Det är nog dags att låna lite facklitteratur på från bibblan :p
Men hur som helst. Den här tomma lördagen är helt underbar.

Dock är inte halsen så bra. Jag kommer inte kunna sjunga imorgon. Och. om församlingen hör vad jag säger när jag leder, ja, det återstår att se.

Jag vaknade 10.10 (jätte-jätte-sent för att vara mig) men hur skönt som helst.
Dagens planering är nästan ingenting.
Baka en äppelpaj till gudstjänsten imorgon.
Ringa ett samtal inför gtjänsten.
Hämta ett rekommenderat brev på Parkhallen (är det mitt pass som har kommit måntro)

Det är typ det. Så...

Inga kommentarer: