torsdag 5 november 2009

högerregeln

Jag vill be om ursäkt att jag är så negativ ibland :)

Jag hoppas ni förstår att det bara är en liten stund jag känner så. Det blir bättre, oftast direkt efter jag bloggat.
Det blev bättre när jag våldgästade Jonathans rum (där jag inte fick vara så länge... men en stund. Han tyckte inte det var så roligt när jag hittade hans Historiabok och kom på att han har prov på fredag och därför började "förhöra" honom) Sen åkte till gården. Barnen där är så härliga.

Grey's Anatomy. Gah, vad jag älskar serien!
Izzy har försvunnit. Inte så kul, jag tycker att det räcker med att George-som-bara-blir-snyggare försvann. Jag kommer sakna henne, hoppas hon kommer tillbaka. Om inte, stackars, stackars Alex Karev.

Nu ska jag iväg till jobbet. Cykla genom snön. Men bara jag tar på mig varma överdragsbyxor, flease, jacka, pannband, mössa, vantar och halsduk så går det bra :)
Det tar emot mindre att cykla till jobbet än Universitetet. Fråga mig inte varför.

Från Morgonpasset 5 novermber:
(Diskussion om när man ska byta till vinterdäck)
Kodio; - Jag glömde alla regler när jag fick mitt körkort i handen... Jag kan bara en, högerregeln, och den innebär att man ska försöka komma före alla som kommer från höger.

skratt
Morgonpasset är bäst.

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Du tjänar pengar på jobbet och inte på universitetet :)

Belle sa...

haha, ja det kanske beror på det :p