söndag 22 november 2009

Beat

Ikväll var det B.E.A.T.
Tre band spelade, en talare talade, ett lovsångsteam spelade.
och massa folk var där.

Det var kul.
- Hej!
- Hej!
- Hur är det?
- Det är braa!! Själv?!
- Joodåå det är bra med mig också!
- Vad gör du nu då??
- Ja jag jobbar/pluggar/söker jobb eller vad man nu höll på med.

Typ standard samtalet. Men det är ändå kul att träffa på folk och bara småprata lite. Medans musiken spelades ganska, väldigt högt, så att man var tvungen att skrika till varandra.
Det var en bra kväll.
tror jag.

Seriöst, jag måste börja plugga.


Näst sista låten för idag; Vi finns på samma jord (Tarzan soundtracket)

"Följ ditt hjärtas röst för det du tror på
Vi finns på samma jord.
Föddes vi, till varsin värld.
En känsla utan ord.


Går vi tyst i spår som tiden visar.
Vi finns på samma jord.
Föddes vi, till skilda liv.
En mening utan ord."


Sista låten blir Vincents Miss Blue.

"Någonstans på jorden är jag snyggast, det gäller bara att hitta vart..." Citat från Magnus Sund som talade ikväll.

2 kommentarer:

elka sa...

att jobba heltid o engagera sej i olika saker funkar med...

Belle sa...

fast inte lika bra tror jag ;)