onsdag 11 november 2009

11 i 11

Dagen.

Visum-ansökans-fix
Planering av Gudstjänst
Jag är sysselsatt utan jobb. Sannerligen.

Gården. Käsch (kortspel) tillsammans med mina goa småtjejer.
Samtal över korten:

E: - Nej, jag gjorde slut med honom, jag vill vara singel och sökande istället.
L: - haha, jag är också singel och sökande
Isabelle: - haha, det är helt rätt, jag är också singel
E: - och sökande????
Isabelle: - Eh, bara för att man är singel så behöver man ju inte vara sökande ;)
E: - Fast L kanske blir ihop med nån imorn
Isabelle: - Vaaa?!??! Vaddå?!?! Berättta!!!!

Det är så roligt att prata tjejsnack med småtjejerna. Jag älskar det.
och de är måna om att jag ska bli tillsammans med nån, haha.
"Men du och RobinA skulle faktiskt passa..."
Sen vill de gärna få tag på min mobil och tjuvläsa mina sms. Idag höll det på att gå illa, jag fick jaga L för att ta tillbaka mobilen, för vem vet vad hon skriver till den första killen hon ser i sms-listan.
L: - haha, jag täntke skriva "SKa vi bli ihop?"
Isabelle: - hahha, ja du tänkte det va? tur att jag fick tag på mobilen.

:)

Imorgon bär det av till huvudstaden.

Tillsist. Marit Larsen är inte lite bra!

6 kommentarer:

Saranils sa...

hahaha!! Fy vad kul om hon hade skickat ;)

Lovisa sa...

haha synd att du fick tag på mobilen ;)

*nynnar* "Ja e singel o sökande. ja o e oxå singel o sökande..."

elka sa...

Haha ja verkligen synd att du fick tag i mobilen. man funderar ju bara på vem som låg överst av killarna i listan.. de kunde ju ha blivit riktigt roligt ;)

singel o sökande e ju helt klart årets låt! :)

Belle sa...

Ja, situationen kunde ha blivit lite rolig, fast ändå inte, haha, om jag inte fått tag på L :p
Det var inte du Robin, du kan vara lugn ;) haha

elka sa...

haha vilken tur då.. för ja hade ju trott att det var så seriöst ;P nu inser ja att situationen kunde ha blivit hur rolig som helst... kanske ska komma o hjälpa dom nästa onsda ;)

Belle sa...

hahah! nej, kom inte och hjälp dem nästa onsdag :)