lördag 28 november 2009

the Eastern Sea's so Blue

Så var det lördag igen.

Jag sitter uppe på mitt rum, och lyssnar på MorgonpassetHelg.
Soraya och David är inte riktigt lika bra som Martina, Kodio och Hanna, men helt okej, och musiken är bra.

Jag må vara konstig, men jag gillar LadyGagas låt.
Den låten där hon bara "Rah-rah-ah-ah-ah-Roma, Roma-ma, GaGa oh la la"
Ja, låten är sjukt konstigt, men jag gillar den.

Dagens uppgift?
Måla vardagsrummet tillsammans med Pappa.

Men. Han är inte hemma än. Det måste ha varit mycket problem under natten/morgonen på sjukhuset, för han har ännu inte kommit hem från ronden..
Så det gjorde visst inget att jag inte gick upp i hantverkar-tid och kunde börja arbetet kl 7.

Jag bara känner hur seg jag är. Så när Pappa kommer hem, ja då blir det förmiddagskaffe, sen målning.

"Things will happen while they can"

2 kommentarer:

Saranils sa...

jag gillar oxå den :S

Belle sa...

haha, ja visst är det konstigt! :p