torsdag 5 november 2009

träningsmedicin

Jag ska träna oftare.
Jag blir så glad av det.

Före träningen var jag trött, klagade på lite smått och gott när jag pratade med min träningskompis Alexandra :)
Men träningen är superbra medicin. Glädjespridare.

"Allting handlar om relativitet,
man jämför sig och mäter om så i hemlighet,
men om vi slutar mäta oss med de som har det bäst
så skulle vi nog märka, vi lever i en fest."

Aldrig nöjd, fortsätt klaga.
Men jag har det bra idag.
Det är en vanlig dag, och jag har det bra.


Sara följer inte med till Seattle.
jag åker själv och jag kommer vara så himla skit-rädd.
Jag är rädd nu. Men jag tror att det kommer bli kul också.
Så jag backar inte.
jag kan inte göra det nu. Jag måste fortsätta.
Så jag fortsätter.
Ett steg i taget.

1 kommentar:

SaraJ sa...

guldlåt asså:)