torsdag 12 november 2009

Just make it simple

Besök i huvudstaden, check.
Visumansökan, check.

Idag var jag på amerikanska ambassaden, i det stora betonghuset med säkerhetsvakter, stängsel m.m.m.m.
Men det gick bra, så nu är det bara att hoppas att jag får tillbaka passet med visumet inklistrat innan avresa.

Jag längtar tills imorgon, då är det en ny dag.
Inte för att det här har varit en dålig dag, det har det verkligen inte.
Bilresa, lunch på Jensens, engelskaprat, vandring på Stockholms gator, glass på McDonalds (Oj, hur gick det med sötstoppet?? njaa... det kan inte hållas varje dag)
Sara och Robin följde med till den lilla stora staden.

Hafsigt skrivet. Men jag har inte värsta flytet just nu känner jag. Med orden alltså.

Men lite längtar jag. Till den nya dagen alltså.
Så, det enda jag kan göra nu, ja, det är väl att sova.

Belle

Inga kommentarer: