söndag 22 november 2009

Förkläde på!

Nu är det ganska mycket på gång.

Jag borde maila Emma, jag borde maila Sue, jag borde göra det där mattetestet till GreenRiver, jag borde fixa IcaBanken, och jag borde typ börja packa, eller nåt. (okej kanske inte packa, men typ)
Men det skjuts upp tills på tisdag, tidigast.
35 dagar

Imorgon ska jag ta med mig förkläde och kavel till SaraNils, vi ska ha bullbak på morgonkvisten.
(Eller förmiddagen, för vanliga folk)

och vet ni, jag måste gå upp supertidigt. Jag ska nämligen ta bussen som går 8.22.
Det är lite roligt att se skilnaden den här hösten och förra. Jag menar, förra året så tog jag den här bussen om jag hade sovmorgon! Det var smått lyx att ta den bussen.

Jag skriver verkligen jättedåligt just nu. Talspråk, jag säger bara talspråk.
Men fingrarna flyger fram över tangenterna och jag orkar inte tänka, inte skriva något vettigt helt enkelt, utan bara skriva bokstäver i följd.

Så var tappade jag tråden?
Jo, imorgon är det bullbak som gäller :)
Från halv tio, till tolv, sen ska jag åka och möta SaraJohansson på stan och träffa henne några timmar.
Sen är det träning som gäller. Skivstångspass imorgon :)

Så morgondagen är rätt full av saker att göra.
Skönt.
och vet ni, imorgon är det måndag.

Då ska jag baka bullar, och träffa Sara gånger 2.
Snacka om härlig måndag.
Ingen söndagsångest här inte. Jag tror jag älskar det här livet. Ibland i alla fall.

och hur många gånger har jag talat om att jag och SaraNils ska baka bullar?? För många
Som sagt, det här inlägget var inte ett av mina bästa, utifrån språket vill säga, inte innehållet för den delen heller, haha.

Inga kommentarer: