torsdag 19 november 2009

Alphakursen

Alphakursen börjar gå mot sitt slut. Vi har bara en gång kvar.

På onsdagar så åker jag ju först till gården, och när klockan börjar närma sig 18 och när jag säger till tjejerna att jag ska åka, och de protesterar och tjatar på att jag ska vara kvar, ja, då vill jag inte riktigt lämna för att åka till Alphan. Men när jag väl kommer dit då är det trevligt värre.
Vi har ett pensinärspar som är så söta. Mannen, han säger inte mycket, men rätt vad det är då brister han ut i ett leende. Så go. Och nästan varje gång så har han bakat något, förra veckan, ja då fick vi goda, hembakade rån. Det ni! Lyx på hög nivå!
Sen har vi ju den bästa av dem alla; Sara Nilsson ;)

Men, ja, jag satte upp ett mål idag. Att jag skulle släcka lampan klockan 12. Men det målet försköts visst en timme, minst.
Men ett parti harpan, ett kapitel i Johannesevangeliet, sen släcks lampan.

Belle

1 kommentar:

Saranils sa...

den kursen är något av det bästa i höst!