lördag 14 november 2009

All we can do is keep breathing

Egentligen skulle jag vilja ringa Jenna. men. min röst klarar nog inte av en timmes samtal, som jag gissar att det skulle bli. Därför började jag skriva ett sms, och det smset blev väldigt långt, 10 sms långt. Men sen la telefonen av. Fråga mig inte varför, och nu när jag satte på den igen, ja då finns bara 5 av 10 sms kvar.

Nu tror jag att jag ska starta en brevskrivar-verkstad.
Den första på listan är Paris-Lollo :)

Det senaste Grey's Anatomy-avsnittet är svårt att hitta. Därför så tittar jag på reprisen som går imorgonkväll (en påminnelse i mobilen läggs till efter blogginlägget publicerats) Bara så ni vet liksom.

2 kommentarer:

elka sa...

de e nån märklig gräns där vid 10 mess. Min har oxå kajkat ihopp sej när de kommer till 10. ja kan ha lyckats med att få iväg 11 :). sketna ericsson!

Belle sa...

haha ja, den kanske inte klarar av mer än 10 :p