måndag 15 februari 2010

uppsikt klockan 4

Igår var jag i Seattle.
Gick runt på gatorna, i storstaden, kvällstid.
Seattle är så fint. Seattle är tydligen ett native american namn.
Public Market och första Starbucks.
Kvällen gick lite i grekiskt "tecken", mediterean mat
och "Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief"
Filmen var väldigt bra.

Visst är det Vackert?

Idag har jag och Andrea varit i kyrkan. Ett hejdundrande (inte runt bord utan stående) kyrkfika efteråt. och sedan, Safeway och Starbucks. Kvartetten samlades i vår lägenhet och tittade på tv, för att sedan bege oss ut i duggregnet till Food Market. Svåraste uppgiften; hålla leden raka. Nu tittar jag på OS och ska snart börja med Logic-uppgiften. Imorgon är jag ledig!

Det här var bara ena bordet. Det fanns även ett andra bord.

3 kommentarer:

Alexandra sa...

Är det icelatte? eller dricker man kaffe med sugrör?! :O :)

Belle sa...

Både och ;) Man dricker varma kaffe-latte med sugrör. Det är supergott! :) Men på bilden dricker jag en kall kaffedrink. :)

Lisa sa...

christophe är i seattle och har varit hela helgen! ;) Hoppas allt är bra fortfarande och det märks att någon njuter :) puss