lördag 20 februari 2010

Fredag

4 tjejer i framsätet i en truck.
Great!
Jag älskar att vara med Brianna, Jasmin och Brenda. Otroligt sköna tjejer.
Brenda körde sin oranga truck med attityd, Brinna satt på en kudde i mitten, och jag och Jasmin delade säte.
Nej, inget säkerhetsbälte. Såklart.
Lunch på Subway, igen.
Äh, det är bara att träna magmusklerna och lära sig att dra in magen hela tiden. Sen är det lugnt. Subway-meal; sub, dricka och chips. Nyttigt värre. Men gott. Det är det amerika handlar om, leva livet.
The American Dream ;)

- You have to come back in the summer Isabelle!!
Alltså hjälp, jag vill verkligen inte åka härifrån.
Eller vill jag det?
Jag vet inte. Det blir väl bra hur jag än gör. Eller jag har inte så mycket val.
Men även om jag åker hem tror jag att våren kommer bli awesome.
Eller?
jag måste på nåt sätt ta vara på tiden i lilla Örebro också. Kanske.
Linköping nästa. Scary.
April, Maj, Juni, Juli, Augusti.
Ja, jag måste hem till Örebro.

Hm, jag försöker verkligen inte övertala mig själv att åka hem.

Tjejsnack gör allt mycket roligare.
- So Isabelle, did you have a boyfriend in Sweden?
att tjejerna lyssnar, håller med, och skrattar, det gör allt så mycket mer intressant och mer sött. Nu lät det som om jag ljög ihop värsta historien, nej, det gjorde jag inte. Jag berättade bara som det var.
och allt snack om dater. Hihi. Nathalie skulle på date ikväll.
Även om inte jag ska på date i helgen så är det alltid kul att bli sådär tjejig ni vet.
Tjejsnack gör allt mycker roligare.

De ska ha ett hejdå-party för en av deras vänner på måndag.
Jag har dans, men det är en both-day, vilket betyder, repetition av baletten och jazzen.. så...
Jag tror jag skippar klassen och följer med till party vid floden.
Jag ska titta på syllabus och se hur mycket abscence som är tillåten...
Good girls go bad..

Nu ska kvartetten till Seattle
sweet

1 kommentar:

elka sa...

Good girls go bad... so true! I'm gonna help you with your non existing homesickness... STAY! :) Just enjoy your time over there. And then later this summer join me for a trip to NY! Awesome!