onsdag 10 februari 2010

Popcorn

Valentine's Day is coming up.
och jag har redan gett min första present ;)

haha, nejdå, den var inte så seriös, även fast Warren kanske trodde det. Han är rolig den killen.
Jag gav Warren och Vincent varsitt fryst korvpaket.
Fin gåva va? Mycket.

Idag hade vi filosofi.
Jag tror jag ska sadla om till filosof istället. Det är så motiverande. Man vill bara lära sig mer.
Man ser mönster, och förstår. Det sporrar.

Och jag gick på pianokonsert i biblioteket.
där läste jag även ut "Hedersmord". Superbra däckare.
Det är den första däckaren som jag läser, förutom den Agatha Christie-bok som jag läste i nian.

På Body Toningen gjorde jag Body Fat-test.
och nu sitter jag i soffan med datorn i knät och äter popcorn samtidigt som jag slänger några ögonkast på Lost. Andrea sitter brevid. Det var hon som poppade popcornen, och jag kan ju inte tvinga henne att äta upp alla popcornen ensam . . .
Hon kommenterar tvprogrammet på ett lite störande sätt. Men det är så det är. Vi stör oss på olika saker.
När jag stör mig på henne, då undrar jag;
vilka av mina beteenden som hon stör sig på...

Men för det mesta fungerar det väldigt bra :)
nej, nu får jag sluta äta popcorn.

Belle

Inga kommentarer: