tisdag 23 februari 2010

Mexican Barbeque

Det har ar nog reckord. Grillning i februari.
Utomhus. Men det var inte jattevarmt igar, men det var skont att vara utomhus anda. Men i slutet av kvallen gick vi in pa damtoaletten och varmde handerna under hand-tork-blas-grejen.

Nar Brenda slappte av mig motte jag Warren som var pa vag till biblioteket. Han overtalade mig att komma till bibblan och gora hemlaxorna dar istallt for hemma. (Som ocksa visar sig vara effektivt). Jag gick hem och hamtade mitt usb-minne med uppsattsen och gick ut i kylan igen.
Igar i bibblan tittade jag pa hela Lejonkungen genom Youtube, pa svenska. Det var lange sen jag tittade pa den,

"Kansek beror pa att du inte ar tre langre..."
Men den ar bra :)

"Glom inte vem du ar..."

och sen sa skrev jag lite pa uppsattsen ocksa.
och jag tittade pa nar Vincent spelade Farm Ville. Konstigt spel, men jag kommer inte bli forvanad om jag borjar odla nagon dag.

6 kommentarer:

elka sa...

ne de skulle inte förvåna mej, men om du gör de så kommer du sjunka på min lista. Du kommer gå under namnet töntboll :)

Anonym sa...

hehe! ja tyvärr Isabell. Men lite töntigt måste även jag medge att det är.. hehe

Belle sa...

töntboll.. fint namn. haha
ja okej, man vill ju inte vara töntig.

elka sa...

Haha du e verkligen en av få som skulle gilla att bli kallad töntboll... ;) Att gå från snyggboll till drygboll e ett stort steg neråt o du vill nog inte sjunka så lågt som till töntboll... va skulle alla killar säga då? Ne du får nog lyssna på dina två största idoler/förebilder o hålla dej undan från det där otyget... annars så kan du glömma alla svenska lektioner som ja måste ge dej under sommaren ;P

Belle sa...

Gilla att bli kallad töntboll? nehejdu. Jag skulle ignorera det namnet. Va? Drygboll? är det mitt smeknamn? Det har jag helt missat... haha. Ursäkta mig, men har jag någonsin varit dryg?

elka sa...

Ja du fick de namnet nu när du e där borta...din starbucks drickande, engelsktalande drygboll... smeknamnet bygger inte på avundsjuka ;P
Du kan få tillbaka ditt andra sen när du kommer hem. men bara om du e snäll.. :)