onsdag 17 februari 2010

köttbullarna

Visst kunde jag göra köttbullar utan ströbröd.
Det gick finfint.
Lite för lite smak, men annars så är jag nöjd.
Några av de ska ätas efter träningen.

åhnej, jag har ingen lingonsylt

- - -
Tisdag,
alla i kören var sömniga och oengagerade.
Efter englskan följde jag med Brianna m.fl. och åt på Chicken Teriakye-stället.

nu tittar jag på Damernas Skidskytte, Anna Carin Olofsson-Zidek tog en fjärdeplats och snart kommer nog männens skidskytte. Jag har hört att Björn Ferry tog guld. Great! Dock hinner jag nog inte se, eftersom jag måste iväg till Body Toningen.
Ett guld till Sverige, och ett till Tyskland. Men Andrea är inte så intresserad verkar det som, hon sitter och läser sin e-book-reader istället.

Hellre se Ferry ta guld än att komma i tid till Body Toningen.
lite får man offra för sitt fosterland. ;)

Inga kommentarer: