tisdag 9 februari 2010

I will make it Home . in time

Morgonpasset laddas ner som poddradio.
En gång, när jag gick hem från dansen, och lyssnade på morgonpasset började jag skratta.
Högt. Ja, inte så länge, bara några sekunder. Och precis då passarade jag en kille,
jag undrar vad han tänkte...?

Skoldagen har inte innehållit mycket.
Kör, inlämning av uppsatts och en inställd filosofilektion.
ja, sen hade jag i och för sig dans.

Efter att vi hade lämnat in uppsattsen så pratade jag och Brianna om våra dejter under helgen. Och vet ni?
Hon hade sett samma film. Lite roligt.

Sen gick jag hem och åt, och pratade en timme med Sara, genom Skype.
På tal om film, igår såg vi Edge of Darkness, med Mel Gibson. Den var bra, och sällskapet var underbart roligt.

Istället för filosofilektion gick jag till Lea Hill och satte mig utanför caféet (med kaffe och kaka) och läste Björn Hellbergs "Hedersmord". Det är vår här. Underbart. När jag gick tillbaka passarades jag av alla elever med bilar. Jag blev nästan förgiftad.

Inga kommentarer: