tisdag 2 februari 2010

First of February

Jag köpte fel te!

I lördags var vi i en "Supermarket". Eller ett supermarket.
Vilket betyder, många sorter av varje grej.
Så första kriteriet; Svart te
Andra kriteriet; god smak
Tredje kriteriet; Inte alltför dyrt

Men så när jag letar efter svart te, och hittar det, då finns det ingen god smak inom det märket.
Så ögonen flyttas lite uppåt, och lite neråt, och så håller det på så.

Svart te, svart te, svart te, god smak, god smak, pris.

Men så köper jag örtte.
God smak dock, Mango/Passionsfrukt, om det hade varit svart vill säga.
Men örtte!

Innan kören var jag en sväng i biblioteket och där träffade jag Mahad.
En svensk, skön kille. Han läser Aviation = Flyg-någonting.

Under lunchen klurade jag och Brianna på vårt ämne till nästa uppsatts,
den riktiga Analysen.
När vi kommit på att vi ska utgå från Lilla Sjöjungfrun så tog vi plats i ett grupprum och pluggade tillsammans med Brenda och Jasmin. De psykologi, jag filosofi.

"Sneak those heals down"
"Tombé"
"Porte bras"

"Frappé"
"Elevate, and check"

Yes, du gissade rätt,
idag har jag dansat balett.

Gush, jag måste börja plugga på balettorden...

Inga kommentarer: