lördag 15 november 2008

Brutet löfte

Ja, jag vet man ska hålla de löften man gett. Men tyvärr, jag måste nog sitta heeela långa/korta (beroende på hur man ser på det) helgen. Biologin förstör min helg, fast det är rätt intressant, fast oj så mycket.

Ulrike under veckan som gick: "Vi har två prov innan jul så att de inte blir så stora."

Ye, right.


Mitt smultron-te och böckerna gör mig sällskap just nu. Ingen musik lyssnar jag på eftersom det inte underlättar när jag ska läsa hur många sidor som helst ur biologiboken. Men vi klarar det här med, hejaheja som Maria och Jenna sa i ett sms nyss :D

Okej, rätt oklart inlägg. Jag borde verkligen inte blogga nu eftersom jag har en del annat att göra. :)

See ya.

Förresten, hur mycket kostar det att skicka ett sms till Kenya?
Jag fick nämligen ett sms av Lollo imorse. Det gjorde mig väldigt glad :)

Inga kommentarer: