fredag 21 november 2008

Let me entertain you

Idag var det vinter, tycker ni inte det?
Det är lätt att man klagar på kyla, men idag sa Alex en klok grej:
"Klaga inte, då kanske vi inte får snö till jul.."
Så sant så. För i eftermiddags vivlade några små, söta snöflingor ner från himlen, de stannade dock inte kvar på marken, men om det hade varit några grader varmare hade dessa små, mjuka flingor varit ilskna, kalla regndroppar, mindre trevligt.

På idrottslektionen höll jag i ett gympa-pass för N3a, det gick jättebra och var superkul. Jag fick verkligen en glädjekick av att stå inne i ringen och se mina klasskompisar kämpa och röra sig till musiken.

Sedan lite matte innan skolveckan var slut för denna gång (panik över matten också, mycket, svårt och prov snart, suck..)

Förut var mina fredagar näst intill heliga, med det menas pluggfria. Vissa undantag har funnits under dessa tre år, idag var ett sånt. Illa, men nu ska jag nästan slå ihop böckerna och sätta mig i soffan och kika lite på idolerna med syster och mor. (Temat är kärlek påstår min syster, Robin B började ganska starkt med "Let me entertain you". Nu är det dags för Kevin, och kan ni tänka er han ska sjunga till sin flickvän. Alltid denna flickvän, jag och mamma stör oss på det, Julia tycker Kevin är söt haha..)

Strike a pose. Me and sis in London

<3

Inga kommentarer: