lördag 15 november 2008

Arg.

Alltså, just nu skulle jag kunna skrika ut alla fula ord jag kan, och då menar jag fula ord. För nu är jag fruktansvärt arg på min biologilärare. Hon kan inte skriva att vi ska kunna allt det som vi tydligen ska kunna till det "lilla" provet.

Troligtvis kommer hon ställa konstiga frågor som man kan skriva hur mycket som helst på. Provet kommer kanske vara grundläggande men det kan även ställas väldigt dumma frågor. Snälla ge mig något jag kan slå på.

Jag får väl göra mitt bästa, mer kan jag inte göra. Alltså sitta hela helgen. Vreden står mig upp till öronen just nu. Nu börjar det snart att mörkna, och jag har bara suttit på mitt rum idag.

F#*=/¤¤¤¤##(/)(&%#"

1 kommentar:

elka sa...

Ajdå, vilka ord. de här låter inte bra med ett sånt prov. Blunda, andas djupt, räkna till tio, öppna ögonen o kasta de första du ser i väggen!