lördag 13 mars 2010

What kind of world is that?

Andrea gjorde pannkakor till frukost idag.
Jag och Andrea åt inte upp alla, så jag loggade in på msn och såg att Warren var vaken och bjöd in honom.

Isabelle: I think I've never eaten pancaces for breakfast before. Or maybe waffles when we were at the hotel in Africa...
Warren: What?! What kind of world is that?
Isabelle: Well, in Sweden we're healthy you know.
Warren: Oh my God!!
:)
Warren är så himla skön!

Eller inte frukost. Mer brunch.
Så vi åt pannkakor och satt med varsin dator i vardagsrummet.
Jag hade på melodifestivalen. De hade på sin musik.

Isabelle: Guys, what do you think about this song?
Warren: That song is for when you are in the shower
Andrea: I don't like his voice: "naw, naw naw" [nasalt]

Personligen är jag lite besviken på melodifestivalen.
Anna vann. Nja.
Det gillade inte jag.
Men så är det. Nu ska jag, Andrea, Hae-In, Mina och Minsun till Southcenter.

See ya

Inga kommentarer: