måndag 8 mars 2010

Spelnatt

Även denna lördagskväll innehöll kortspel, men vi avancerade även till M&M-Monopolet igår. Precis som vi gjorde nyårskvällen. Vi började väl spela Monopol klockan ett och slutade klockan halv fyra. Ja, på natten. Roligt :) Jag gillar oss :)

Den här söndagen åkte jag till Safeway och köpte mjölk och Seattle-Starbucks-termosmuggen :)
Subway-lunch när jag kom hem och sedan gick vi till bibblan där vi pluggade i tre och en halv timme.

Jag var väldigt effektiv, faktiskt. 1 down, 4 to go. Sidor alltså. Men jag har panik på uppsattsen. Vet ni hur källkritisk jag måste vara? Eller ja, jag måste bevisa mina himla källor. Men jag vill inte ha några källor. Jag vill skriva ur min egen hjärna. Typ. Det är mycket lättare. Skit. men det är väl bara att vänja sig. Det är inte ettan på gymnasiet längre.

Jag gillar Warrens "status"-ändring på msn:
"I f*cking love studying"
till
"I f*cking hate studying"
haha. Ja, det första var väl ironiskt. Men ändå.

Ja det blev många suckar idag i bibblan. Varje gång Warren kom tillbaka till bordet hördes en suck. Och jag, oj, jag ska inte prata om mig. Jag var nära ett smått utbrott där ett tag, men istället stoppade jag lite M&Ms i munnen.

Nej, nu blev det för mycket fokus på det "jobbiga".
Det har varit en underbar helg i alla fall.
Mycket skratt kring spelbordet.

Inga kommentarer: