tisdag 16 mars 2010

Study Day

Så har jag då börjat packa.

Räknat dagar, försökt att packa smart, lägga undan kläder, prioritera kläder osv.osv.
Jag är lite orolig att jag inte kommer få ner allt.
Och det blir nog en dyr hemkomst
Träningsoverallsbyxor(?)
Flease(?)
Jeans(?)
Mjukisbyxor(?)
Hårspray(?)

Ja, frågetecknen representerar att jag inte vet om jag kommer packa ner det och ta med hem.

Och jag har ingen aning om hur mycket väskorna väger. (Men jag tror att de får väga 22 kg någonting, så det borde vara lugnt)
Men ja, det är ju Onsdag, Torsdag och Fredag kvar :)
Så jag har tid att packa ur, packa ner, vika ihop, och tänka igenom allt några gånger om.
och nu kom jag på en smart sak; Naturtröjan (som tar jättemycket plats) har jag såklart på mig när jag flyger.
Ibland är jag ju smart.

Idag har vi study day, inga klasser, och imorgon börjar Final-dagarna. Så det är meningen att man ska plugga idag. Men jag fördriver dagen med att vika ihop kläder, packa ner, lyssna på Disney, ladda ner morgonpasset och... inget vettigt alltså.

Jasmin, jag och m.fl. hade planerat att åka till Seattle idag. Men vi ändrade planerna. Vi orkade inte. Så istället ska vi äta Sushi och glass i Kent.

Inga kommentarer: