måndag 15 mars 2010

I need a Hero

Lite musiktips från mig på Andra sidan Atlanten:
En bra grupp; You Me At Six

deras cover på Poker Face. Tummen upp.
Sara Johansson som har tipsat.

What's the point med Johnossi
Alexandras tips.

Sedan är Hero med Skillet mycket bra. Det är Vincent som tipsat om den.

Men idag. Ja, vad hände idag.
Msn-ade lite med sötaste systern och fick ett mail :)
Gick till bibblan, gick igenom Uppsatsen en eller två gånger, träffade Mahad och fixade skjuts till Flyplatsen på fredag/lördag.
- Hey! Vad händer?
Haha, han är så skön.

Gick till Writing Center och pratade med min Engelska-lärare om citat och hur man gör med sånt. Hon gillade mitt ämne. "I can't wait to read it" sa hon. Så då blev jag lite glad och stolt :)

Hittade Jasmin i bibblan när jag letade efter mina böcker som jag använt till uppsatsen.
Sen åkte vi till ChickenTeriyake-stället och träffade Simon, Shoabi m.fl. (Än en gång, varför är jag så dålig på namn)

Det är soligt och fint ute.
Och snart har jag dansfinal.
Jag borde dansa igenom dansen innan.

Sista filosofilektionen idag. och snart är det sista gången i balettskorna.
Jag längtar.

1 kommentar:

SaraJ sa...

YMAS<3<3<3<3<3<3<3